sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Promisiunile şi încrederea

De ce oamenii fac mereu promisiuni, pe care nu pot sau nu vor, de fapt, să le respecte? La ce bun?
Ca să-şi arate "bunătatea" şi "îngăduinţa"? Să arate că sunt buni, şi mari, şi tari... şi apoi speră ca oamenii vor uita de asta? 
Dar...dacă vorbim de oameni apropiaţi? Oameni pe care pretindem că-i iubim... De ce să promitem, de ce sa aruncăm vorbe în vânt? 
Ştii, când aceste promisiuni deşarte se repetă cu regularitate... pur si simplu nu mai încredere în acei oameni. 
Şi pleci de lângă ei. 
Şi într-o zi, tu, cel care arunci vorbe în vânt, te poţi trezi singur. Absolut singur.
Într-o zi te poţi trezi că nimeni nu mai are încredere în tine, nici măcar cei care te iubeau odată... 

Mai bine fă surprize mai multe, decât să promiţi şi să uiţi. 

Atât. 
Eu am pus punct.

6 comentarii:

Anonim spunea...

cand ma gandesc ca in acea zi as fi putut sa ies cu un minut mai devreme din casa, sau sa schimb postul tv cu cateva clipe inainte de a te vedea...fiecare cuvant al tau, fiecare poza, fiecare zambet, creeaza dependenta....
ce minune de femeie esti!

Linda spunea...

Sper să nu regreţi vreodată acelaşi lucru... că nu ai ieşit cu un minut mai devreme din casă sau că n-ai schimbat postul TV... Mulţumesc mult pentru cuvintele frumoase! Şi să ştii că sunt un om obişnuit, cu plusurile, dar şi cu minusurile sale... Şi...oricât de frumoasă ar fi "dependenţa",ea face, de cele mai multe ori, rău... N-aş vrea să-ţi fac rău, de aceea, poate e mai bine să "te laşi" de această dependenţă...

Anonim spunea...

Nu îmi fac idoli din oameni. Nu o să regret niciodată că am întâlnit un om ca şi mine, din carne şi oase, dar mai bun, mai talentat, mai frumos, mai inteligent decât mine. Nu cred că poţi face rău cuiva, mai ales mie. Mi-e frică de Dumnezeu, nu de oameni.
Să mă las... Să mă las cum?
Dacă dependenţa ar fi ceva material, crede-mă, nu am mai avea fumători, alcoolici, drogaţi... răniţi in dragoste :) ...
Sănătate şi dragoste multă ! Doamne ajuta!

Linda spunea...

Ai multă dreptate aici... Iar prin felul în care scrii/gândeşti demonstrezi că nu eşti deloc mai puţin inteligent, talentat sau frumos (în primul rând, la suflet) decât altcineva, mai ales decât mine... :)
Mulţumesc pentru urări! La fel îţi doresc!

Anonim spunea...

Eheei, minune, câţi dintre noi suntem frumoşi, talentaţi, buni, curajoşi, evlavioşi in faţa ecranului...foarte mulţi. Când intru pe internet am impresia că sunt în sânul lui Dumnezeu, în gradina Raiului :))
Dar câţi dintre noi pot demonstra asta prin fapte? Îi poţi număra pe degete, din păcate. Aşa că nu te grăbi să mă lauzi :)

Linda spunea...

Ai dreptate şi aici... :))
După monitor, deseori suntem alţii decât suntem în realitate... Suntem aşa cum vrem să părem în ochii altora... Dar dacă aşa ne place să fim văzuţi, de ce să nu încercăm să fim mai buni în realitate...? :)

Trimiteți un comentariu

Citeşte şi asta :)

Related Posts with Thumbnails