miercuri, 30 decembrie 2009

Creioane colorate pentru o viaţa happy! :)


M-am regasit! :) M-am regasit in noul design al paginii mele! :)
Adica... am găsit, în sfârşit design-ul care sa-mi placă...

De câteva zile tot rasfoiesc google-ul în cautare de template-uri pentru bloguri...
Încercam una, încercam alta, parca îmi plăcea, dar... ceva lipsea...
Viaţa! Respiraţia! Culoarea!
Ăsta îmi place! Cel puţin pentru moment... :)
E happy, e plin de culori, e aşa cum îmi place să văd viaţa!

Dacă privesc la design-ul ăsta... şi încerc să filozofez un pic, acum la miez de noapte...(am zis eu că la ora asta mă apucă inspiraţia)), voi zice:
Viaţa noastră e o pictură... Creioanele sunt în mâinile noastre!
De noi depinde cum vom picta propria viaţa!
Ni s-a dat tot din ceea ce avem nevoie: hârtie, acuarelă, creioane... de toate tipurile si culorile. Numai ia-le în mână şi pictează!
Nu de puţine ori, oamenii se plâng că nu le iese "pictura", pentru că nu le-a fost dat talentul necesar, sau pensula cea mai bună, sau culorile potrivite... O mie de motive, o mie de scuze, o mie de vinoveţi (printre care propria persoană, evident, nu se regăseşte).
Eu cred că toţi avem aceeaşi "materie primă", de fiecare depinde cum o utilizează şi cum o valorifică...
Eu prefer să-mi desenez viaţa în culori optimiste şi s-o colorez cu multe vise...

Viaţa e atât de frumoasă în culori...

3 comentarii:

Ladybird spunea...

Vreau o pensula mai buna si mai colorata...

victoria spunea...

articole superbe!!! inspira multa multa fericire si optimism!!! m-am regasit in blogul tau :)
ps: scrie mai multe, pls! :D

Linda spunea...

merci, Victoria! :blush blush:
stiu, sunt tare lenesa... dar voi incerca sa scriu mai des! :)
multumesc mult pentru incurajare!

Trimiteți un comentariu

Citeşte şi asta :)

Related Posts with Thumbnails