marți, 22 decembrie 2009

Când vine inspiratia?!

Am creat acest blog şi...aştept să-mi vină în vizită inspiraţia... Dar nu vine. Ba nu, ea viiine, dar în cel mai nepotrivit moment: atunci când cuminte şi liniştită, după băiţă şi rugăciunea de seară, mă culcuşesc dulce sub plapuma călduroasă... Mda...nepotrivit moment. Dar...atunci mintea mea, ca o apucată, începe să creeze. Şi-mi vin gânduri cu duiumul, cuvinte, imagini, sunete...
Nu mă trezesc să notez ideile, logic! :) După ce mi-am încălzit locul? Ei hai... :) Şi mai ales când mă gândesc că trebuie să mă trezesc peste 5 ore... Neee! Mă cufund şi mai adânc sub plapuma caldă şi-mi spun că le voi nota dimineaţa. Aha... Da cine le mai ţine minte? :) Şi iată cam aşa în fiecare seară. Şi iată aşa rămâne gol şi dezbrăcat blogul meu...
Încă o mai aştept...poate vine într-un moment mai potrivit. Sau poate îmi trece lenea... :D

2 comentarii:

Winterlady spunea...

Dragă Puffuleţ, încearcă să-ţi pui sub pernă un caiet şi un creion (ca să nu murdăreşti de pastă perna) şi când o simţi că vine, repede notează!!!! şi aşa, o să avem parte de muuulte articoluţe drăguţe şi pufoase :)

Linda spunea...

He he! Multzumesc de sfat, lady draga... si mai ales de grija fatza de pernutza mea... :)
Voi incerca...desi... va trebui sa-mi instalez si o veioza la capul patului, ca sa nu fac ieroglife nedescifrabile pe intuneric... :)

Trimiteți un comentariu

Citeşte şi asta :)

Related Posts with Thumbnails