sâmbătă, 7 mai 2011

M-am îndrăgostit... de păpuşi

Azi am descoperit o nouă pasiune pentru mine - păpuşile hand made. Nu că m-aş fi apucat să le confecţionez (nu cred că aş putea face vreodată aşa minunăţii...) şi nici să le colecţionez (chiar dacă mă tentează)... Pur şi simplu m-am îndrăgostit de ele... 


Am dat de ele întâmplător. Căutam ceva pe Google image (nici nu mai ştiu ce anume), când mi-a atras atenţia o imagine cu o păpuşă cu ochi absolut superbi... Am dat clik şi... m-am pierdut. M-am pierdut tot răsfoind albume cu păpuşi...
Am mai văzut câteva păpuşi frumaose în magazinele de la noi şi tot ziceam că trebuie să-mi iau una, pentru plăcerea sufletului... dar chiar ca astea... Nu ştiu cât or fi costat aşa minunăţii, dar dacă s-ar vinde la noi şi aş avea bani, mi le-aş lua pe toate... cel puţin pe toate câte imagini am salvat eu în computerul meu (sunt multe, credeţi-mă...)).


În copilăria mea n-am avut prea multe păpuşi... Le ţin minte doar pe două. Pe una o chema Ana, era şatenă şi avea ochii căprui, era simplă, calmă şi caldă. Era un pic durdulie şi mie îmi plăcea să o fac pe mama, dna. învăţătoare sau pe dna. doctoriţă cu ea. Ea a "suferit" pe capul/corpul ei cele mai multe experimente... O dezansamblam, ca să văd cum e în interior, am încercat o dată să-i vopsesc părul în roz cu nişte "vopsea-tonic" şi chiar am rupt un ac de la o seringă în încercarea mea de a o face sănătoasă... (o bucată din ac a rămas pentru vecie în fundişorul ei de păpuşă...))). A doua păpuşă a mea, era Sorina. Nu ştiu de unde auzisem pe atunci aşa nume (se pare că aşa era numele ei "de la fabrică"), cert e că îmi părea tare frumoasă şi credeam că numele i se potriveşte de minune.... Avea părul negru şi ochi albaştri-albaştri. O consideram deosebit de rafinată, chiar dacă era un pic rece şi "distantă". Cu ea experimentam doar într-ale vestimentaţiei.


De ele mi-am amintit abia acum, când am început să scriu. Când priveam albumele cu frumuseţile de păpuşi create manual,  nu mi-am amintit de ele sau de copilărie... Era un sentiment de admiraţie, de plăcere a ochilor şi a inimii. 
Atât de reale, atât de frumoase, atât de stilate, încât nu-ţi vine să crezi că sunt doar nişte păpuşi... 
Păpuşi ce seamănă a copii dulci sau a doamne stilate, micuţe sau mari, în rochii, fuste sau blugi, cu pielea albă sau maro, blonde, brunete, şatene sau roşcate, cu părul ondulat sau drept, lăsat liber sau prins în cosiţe... Toate sunt superbe! Dar ochii... Ochii surprind cel mai mult prin profunzimea privirii şi aspectul (mai mult decât) real. 
Le priveam şi nu îmi dădeam seama cum poate face un om, cu mâinile sale aşa frumuseţi... Trebuie să ai muuuultă imaginaţie şi talent nu doar să le creezi chipul perfect, dar şi să le îmbraci. Stilate şi cochete, cu accesorii sau fără, te cuceresc şi chiar începi să le invidiezi pentru perfecţiunea lor... Da. M-am îndrăgostit de ele. 
Vă las să admiraţi câteva. Iar pentru prietenii de pe facebook, cred că voi face şi nişte albume, că nu pot să nu împărtăşesc şi cu alţii "marea" mea descoperire de azi.... :)




























Superbe, nu?

 P.S.: Acesta din urmă tot e o păpuşă, da... :)

Sursa: http://www.flickr.com/

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Citeşte şi asta :)

Related Posts with Thumbnails